Restitutie en Annulering
We volgen een betrouwbaar restitutiebeleid zodat onze klanten
zich bevoorrecht voelen over hun samenwerking met ons. Lees de richtlijnen voor
het restitutiebeleid.
1.
Als u uw account wilt annuleren, laat het ons
dan tenminste 3 dagen voor het einde van uw termijn weten (via een e-mail naar
of via onze billing portal). Bij
opzegging worden uw gegevens niet
verwijderd om er zeker van te zijn dat u altijd terug kunt
komen, maar als u wilt dat deze van onze servers worden verwijderd. E-mail
voor uw verzoek. Aangezien het
verwijderen van alle gegevens definitief is, moet u ervoor zorgen dat u uw
account daadwerkelijk wilt annuleren en uw gegevens wilt verwijderen voordat u
dit doet.
2.
Je abonnement wordt aan het einde van elke maand
automatisch verlengd
3.
U kunt het niveau van onze services op elk
moment van uw gebruik upgraden of downgraden, maar
ViewTime
vergoedt in dat geval geen kosten
4.
Als u tussen de termijn door stopt met het
gebruik van onze diensten, betalen wij u de door u betaalde vergoedingen voor
de resterende termijn niet terug.
5.
We behouden ons het recht voor om de
ViewTime
-service(s) om welke reden dan
ook, zonder voorafgaande kennisgeving, te wijzigen of te beëindigen.
6.
Fraude: Zonder enige andere rechtsmiddelen te
beperken, kan ViewTime
uw account
opschorten of beëindigen als we vermoeden dat u
(door veroordeling, schikking, verzekering of onderzoek, of anderszins,
met geweld onze branding heeft verwijderd) frauduleuze activiteiten heeft
gepleegd in verband met de door ons aangeboden diensten.
7.
Let op: er wordt geen restitutie aangeboden,
zelfs niet als een abonnement halverwege de maand wordt opgezegd.
3 Dagen Zonder Verplichte Annulering
ViewTime
biedt
SaaS-service aan bedrijven met een annuleringsbeleid van 3 dagen zonder
verplichtingen. De vrijblijvende
opzegging begint onmiddellijk na activering van het account.
De 3 dagen vrijblijvende opzegtermijn geldt alleen voor nieuwe klanten en niet
voor bestaande klanten met een abonnement.
ViewTime
houdt
ook
geen rekening met een gratis proefperiode voor klanten die
ooit abonnees betaalden, opzegden en vervolgens besloten hun abonnement op
ViewTime
opnieuw in te voeren.
Op elk moment gedurende de 3 dagen kunnen potentiële abonnees
(klant) hun account annuleren en worden ze volledig terugbetaald met een kleine
servicetoeslag.
Om SaaS te blijven gebruiken na de 3-daagse niet-verplichte
opzegtermijn, wordt u automatisch doorgezet naar het door u geselecteerde
betalingsplan dat u aanvankelijk hebt geselecteerd op het moment dat u
koopt uit een reeks selecties van maandelijks of een korting
ontvangt door te betalen voor een half jaar of een heel jaar dienst.
Maandelijks facturatie-, annulerings- en restitutiebeleid
ViewTime
brengt
vooraf kosten in rekening en int voor het gebruik van de SaaS-service. Alle
geleverde diensten worden niet gerestitueerd.
Zodra een klant een abonnement kiest en factuurgegevens
verstrekt, berekent
ViewTime
een
pro-rata bedrag met de eerste betaling die bij ondertekening verschuldigd is.
Alle abonnementen worden maandelijks, driemaandelijks en
jaarlijks automatisch verlengd op de vervaldatum volgens de aankoopdatum,
totdat ze officieel schriftelijk worden opgezegd.
Klanten kunnen op elk moment annuleren door een e-mail te
sturen naar:
of
naar ons billing portal te gaan.
Klanten ontvangen een e-mail van
ViewTime
waarin wordt bevestigd dat hun abonnement op de
SaaS-service is opgezegd.
Belangrijk: er worden geen terugbetalingen of kredieten voor
gedeeltelijke maanden, kwartalen of jaren van dienst aan een klant terugbetaald
bij annulering.
Alle vergoedingen zijn exclusief alle belastingen, heffingen
of heffingen die door de belastingdienst worden opgelegd, en de klant is
verantwoordelijk
voor de betaling van al dergelijke belastingen, heffingen of
heffingen.
De vergoedingen die
ViewTime
in rekening brengt voor de
maandelijkse, driemaandelijkse of jaarlijkse services zijn
exclusief telefoonen internettoegangskosten, evenals andere kosten voor
gegevensoverdracht.
Eventuele valuta-afrekeningen zijn gebaseerd op de
overeenkomst van de klant met de aanbieder van de betalingsmethode.
Voor alle duidelijkheid: deze kosten zijn voor rekening van
de klant.
Klanten kunnen hun abonnement voor de SaaS-services op elk
moment upgraden of downgraden.
Voor elke vorm van upgrade of downgrade in het abonnement,
moet de klant schrijven naar
De gekozen factureringsmethode zal automatisch het nieuwe
abonnementstarief in rekening brengen bij de volgende facturatiecyclus.
Met betrekking tot downgrades van een abonnement verstrekt
ViewTime
geen restituties of tegoeden
voor gedeeltelijke servicemaanden.
ViewTime
behoudt
zich het recht voor om een abonnement op een van de SaaS-services die zijn
gekocht bij
te
weigeren/annuleren.
Dit bovenstaande beleid is van toepassing op alle
SaaS-services die worden vermeld op
ViewTime
, tenzij anders vermeld in het bijbehorende programmamateriaal.
